יום ראשון, 18 באפריל 2010

ביקור בכנס המשתמשים של SAS בסיאטל


סיאטל, וושינגטון - 13 באפריל 2010 - כנס המשתמשים העולמי של סאס נפתח שלשום בהשתתפות של מעל 3000 משתמשים ולקוחות מארה"ב ומרחבי העולם, כ-400 הרצאות נערכות בו במאות מושבים הנפרשים על פני חדרי הכנסים במלון שרתון בסיאטל ובמרכז הכנסים הסמוך. הייצוג הישראלי בנוי מצוות של מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל ולקוחות מן התחום העסקי והאקדמיה.

שתי נקודות חברתיות מרכזיות מאפיינות את כנס המשתמשים העולמי של SAS הנערך השבוע בסיאטל, וושינגטון; חשיפת מוצרי האנליטיקה עבור המדיה החברתית וחגיגת המיקום הראשון בו זכתה SAS השנה בדירוג פורבס כחברה הטובה ביותר לעבוד בה.




בתמונה מעל: צבי צוויג, מנכ"ל מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל עם הבעלים והמייסד של החברה ד"ר ג'ים גודנייט (צילום: בועז ארד)



מעל באירוע פתיחת הכנס: מימין צבי צוויג, מנכ"ל מיה מחשבים, רונית בלו-לפידור מנהלת מכירות במיה מחשבים
ועופר וייסמן מהכשרה ביטוח.

כאשר שאלה המראיינת ארין ליברמן סגנית נשיאת מכון Great Place To Work Institute כיצד זה נבנתה תרבות עבודה כה מוצלחת בחברה כבר לפני יותר משלושים שנה, בתקופה בה היחס לעובד היה שונה במידה רבה מן המקובל כיום, ענה ד"ר ג'ים גודנייט, ספק בבדיחות ספק ברצינות: "כאשר התגבשה החברה, כבר לפני למעלה משלושים שנה, הינו 5 עובדים, 4 מתוכם היו גם בעלים, זה היה נראה לי טבעי לגמרי להשקיע כמה שיותר ברווחת העובדים.." אך המשך תשובתו הוא שזיכה אותו במחיאות כפיים סוערות מן הקהל: "אם לא נשקיע את הכסף בעובדים הוא ילך לוושינגטון, כמס מן הרווחים, שם יבזבזו אותו על אנשים שלא עובדים. אני שונא לראות כסף מבוזבז ומעדיף לשלם יותר עבור רווחת העובדים ושכרם. "

SAS נקטה מדיניות מיוחדת כלפי עבדיה השנה, בתחילת השנה הדיע ד"ר גודנייט לעשרות אלפי העובדים בחברה הפזורה על פני 140 מדינות כי השנה לא יפוטר איש בחברה. "עמדנו בכך", אומר גודנייט, "והייתי מוכן גם לספוג ירידה ברווחים השנה על מנת להבטיח את השקט הנפשי של עובדינו שהיו מאד חרדים. זה היה המצב בשוק בתחילת 2009 כשאנשים חששו מן ההשלכות של המשבר הכלכלי. בסופו של דבר לא פיטרנו איש, אמנם לא היו העלאות שכר והיתה הקפדה על ההוצאות, אך סיימנו את השנה ברווח".





פרופ' עירד בן גל מן הפקולטה למנהל עסקים באונ' תל אביב מתראיין עבור העיתונות הטכנולוגית הקנדית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה