יום ראשון, 18 באפריל 2010

חשיפת מוצרי המדיה החברתית של סאס



בעולם העיסקי המשנה את פניו ברור דבר אחד, הצרכן מועצם על ידי יכולות השפעה שלא נראו מעולם. אם ידענו עד היום כי חברות איכותיות מקשיבות היטב ללקוחותיהן הידיעה הזאת כבר אינה ניתנת להכחשה או התעלמות.  חברות המבקשות להקשיב לרחשי הלב של לקוחותיהן צריכות להטות אוזן.


חשיפת פלטפורמת SAS Social Media Analytics  הינה בדיוק מכשיר השמיעה לו זקוקת החברות הגדולות ש"התחרשו" בעקבות בליל הקולות הבלתי מובנה ברחבי הרשת הדיגיטלית. מדובר בפלטפורמה כוללת ומעמיקה המבצעת ניטור אינטגרציה ואנליטיקה של האיזכורים והנטיות של ההתייחסות לחברה ברשת באתרי לקוחות ואנשי מקצוע. המערכת מאפשרת לחברה לשייך שיחות מסויימות לתחומים שונים של תפעול החברה, במקרה של רשת מלונות מאריוט המפעילה את המערכת היא משייכת את התתיחסויות לרכיבים שונים בהיצע החברה הכוללים את חווית הלקוח, מהירות קבלת החדר והשירות, ההתיחסות למחיר השירות ועוד.


כתב המחשבים שנון פול כותב בבלוג הרשמי שלו כי: "במבט ראשון פלטפורמת האנליטיקה למדיה החברתית של SAS נראית כמערכת המקיפה ביותר והמעמיקה ביותר לניתוח שראיתי מעולם, אך לפני שאתחיל להתרגש יותר מידי חשוב לציין כי היא נועדה לשמש כפתרון ארגוני... במילים אחרות אם החברה מקבלת פחות מ-1000 איזכורים בחודש כנראה שהפלטפורמה הזאת היא עוצמתית מידי למידותיה...".

הכוח הטמון בפלטפורמה הזאת אומר כי הכלים העיסקיים לטיפול במדייה חברתית הגיעו סוף סוף.



בדיווח הבא: 




"כולם מדברים על זה - אך כאן זה קורה" על ישומי מדיה חברתית ומודלים עיסקיים - חשיפות חדשות מכנס SAS העולמי.


מעל: מסך תצוגה של מערכת אנליטיקת המדיה החברתית של SAS

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה