יום ראשון, 5 בספטמבר 2010

אנליטיקת רשתות חברתיות של סאס



בחודש מרץ השנה חשפה חברת SAS בכנס עולמי בסיאטל, וושינגטון את מערכת אנליטיקת המדייה החברתית שלה. מדובר בחזית הטכנולוגיה האנליטית המיושמת בעולם המדייה החברתית. הכלי המדובר  SAS Social Media Analytics והוא  אינו מיועד לכל כיס או לכל חברה. מדובר על כלי המיועד לארגונים, מוסדות וחברות המוזכרות פעמים רבות בחודש בכלי המדיה החברתית, תגובות באתרי אינטרנט, מאמרים בעיתונות והתגובות עליהם ועוד. המערכת אוגרת את כל האיזכורים מאפשרת לסווג את התגובות ולמיינן לפי התייחסות חיובית, שלילית או נטרלית, לשייך את התגובות למובילי דעה ומוקדי השפעה, לאמוד מגמות ולבצע תחזיות לתכנן ולמדוד שינויים בדעת הקהל ועוד ועוד... מדובר בכלי למקצוענים בליגה הראשונה. 
מי שמתעניין ורוצה להציץ כיצד יראה העתיד מוזמן לצפות בסרטון המצורף המדגים חלק מן היכולות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה